Інклюзивне навчання в закладі
В нашій країні все більше уваги приділяється дітям з особливими потребами. В основі державної політики вирішення освітніх проблем таких дітей є наміри якомога раніше дійти до кожного з них, і максимально допомогти йому самому та родині, забезпечити якісну освіту, соціальний комфорт, а в подальшому - трудову адаптацію. Одним із результатів такого підходу вважається створення єдиної освітньої системи, яка охоплюватиме учнів різних категорії. А це можливо в умовах саме інклюзивної освіти.
У Первомайській гімназії №3 навчаються діти з особливими освітніми потребами. З учнями проводяться корекційні заняття, для чого створено ресурсну кімнату.
Вчитель-асистент 5 класу (Амбросюк Катерина Геннадіївна) проводить роботу для кращого засвоєння навчального матеріалу з використанням інноваційних технологій: ігрові, інноваційно орієнтовні, проєктні, текстоцентричні та ейдетика. Це допомагає досягти певних результатів в навчанні дитини.
Коментарi