Засідання професійних спільнот

З 9 по 11 січня 2024 року відбулися засідання професійної спільноти вчителів початкових класів, природничо-математичного циклу, асистентів вчителя.

Учителі початкових класів мали можливість ознайомитися із практичними порадами щодо “Ефективного навчання у форматі відеочелендж”, “Хакатони як інструмент проєктної діяльності”, “Ненудне навчання: меми у початковій школі”, розробили пам'ятки для вчителів “Шляхи підвищення навчальної мотивації учнів”.

/Files/images/зображення_viber_2024-01-10_11-18-15-530.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-10_11-18-15-636.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-10_11-18-16-127.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-10_11-18-16-464.jpg

Серед тем, що розглядалися під час зустрічі асистентів вчителя, були теми: “Селективний мутизм - як розговорити мовчуна”, “Кінезоологічні методи роботи з учнями з ООП (розвиток мозкової діяльності, моторики рук)”, “Ігрові вправи, які дорослі можуть використовувати, орієнтуючись на індивідуальні потреби дитини”.

/Files/images/зображення_viber_2024-01-09_11-06-43-902.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-09_11-06-45-639.jpg

Пізнавальним було засідання вчителів природничо-математичного циклу, де розглянули питання про “Використання інтернет-ресурсів на уроках природничо-математичного циклу”, “Впровадження інноваційних форм і методів роботи для забезпечення розвитку розумової діяльності учня”, виконали практичні завдання.

/Files/images/зображення_viber_2024-01-11_10-38-07-242.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-11_10-38-08-370.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-11_12-11-57-298.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-11_12-11-57-550.jpg

/Files/images/зображення_viber_2024-01-11_12-11-57-796.jpg

Засідання пройшли на високому професійному рівні. Наприкінці вчителі активно ділилися своїм досвідом та обговорювали актуальні робочі питання професійних спільнот.

Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.